دانلود همه چیز

اراده از آن مرد کور نیرومندی است که بر دوش خود مرد شل بینایی را می برد تا او را رهبری کند.



شناخت انواع پرده بکارت و توضیحات کامل

 

یا همان پرده بكارت غشایی ا ست كه تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen لغتی یونانی ست به معنای پوست یا پرده كه از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen وام گرفته شده. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها از جمله پرده ای كه قلب را احاطه می كند(پریكارد)، استفاده می كردند، اما با گذشت زمان، كاربرد آن به پرده بكارت محدود شد.

شناخت انواع پرده بکارت و توضیحات کامل


ادامه مطلب

[ جمعه 2 آبان 1393برچسب: پرده بکارت,زناشویی,

] [ 11:58 ] [ علی ]

[ ]

تلخ و شیرین های دوران نامزدی
دوران نامزدی از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی است. دلیلش هم این است که بجز شیرینی، چگونگی برخورد و عملکرد افراد در این دوران قانون اساسی زندگی مشترک آینده شان را رقم می زند. بنابراین اگر کمی پا کج بگذارید یا خطا کنید، ممکن است روزهای خوش نامزدی و حتی بعد از آن را تلخ و سیاه کنید.

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:عشق،نامزدی,

] [ 11:36 ] [ علی ]

[ ]

از روابط نامزدی خود راضی هستید؟

یکی از مسائل مهم ازدواج، دوران عقد و نامزدی است. دورانی که چه بسا از شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین روزهای تمام عمر هر زوجی محسوب می شود. ولی به راستی این دوران برای چه کاری پیش بینی شده است. وقت چه کاری است؟ چه کارهایی را باید در این دوران انجام داد و چه کارهایی را نه ؟!…


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:نامزدی ,

] [ 11:35 ] [ علی ]

[ ]

تمايلات جنسي زوجين و چرايي كاهش آن

 

هر قدر شان و منزلت ازدواج بالا باشد و زن و شوهر جهت دست يافتن به تكامل با يكديگر ازدواج كرده باشند، نبايد منكر آن شد كه يكي از اهدافي كه به دنبال تامين آن بوده اند، ارضاي نيازهاي فيزيولوژيك و به ويژه ارضاي نيازهاي جنسي است.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:کاهش میل جنسی بین زوجین ,

] [ 11:30 ] [ علی ]

[ ]

دلیل و درمان همسرگریزی چیست؟
همیشه وقتی به تعطیلات نزدیک می‌شدیم یا تقویم را ورق می‌زدیم و برای تعطیلات رسمی‌مان برنامه‌ریزی می‌کردیم، بین من و همکاران‌ام بحث می‌شد که چه کسی مجبور است در روز تعطیلی، دور از همسرش در بخش بماند....

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:همسرگریزی, فرار از همسر, درمان همسرگریزی, دلیل همسرگریزی, علت همسرگریزی ,

] [ 11:25 ] [ علی ]

[ ]

ختلالات آلت تناسلی مردان

آلت تناسلی مردانه یکی از ساختمانهای خارجی از سیستم تولید مثل در جنس نر است.

آلت تناسلی ۳ قسمت دارد: ریشه(بن) ، که چسبیده به دیواره شکم است، بدنه یا محور، و سر آلت ، که انتهای آن مخروطی شکل است (سر). مدخل پیش آب راه ، لوله ای که منی و ادرار را منتقل میکند ، در نوک سر آلت قرار دارد. بدنه آلت استوانه ای شکل است و از ۳ لوله حفره ای تشکیل شده است. این حفره ها از بافت مخصوص اسفنجی شکل قابل راست شدن (شق )تشکیل شده است. این بافت تشکیل شده از هزاران غار بزرگ که با خون پر شده وقتی که مرد از نظر جنسی تحریک می شود. وقتی که آلت از خون پر میشود ، آن سفت و راست میشود، که اجازه به نفوذ در خلال تماس جنسی میدهد. پوست آلت شل و کشدار است تا بتواند خود را همسان با اندازه آلت در زمان یک سیخ شدن کند.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1387برچسب:کوتاهی آلت, اختلالات آلت, نعوظ دائم, التهاب آلت, انحراف آلت ,

] [ 11:22 ] [ علی ]

[ ]

همسر پنهان‌کار را چطور بشناسید؟

شاید این روزها رابطه شما و همسرتان مثل همیشه نباشد یعنی، نمی‌توانید مثل همیشه از کنار او بودن لذت ببرید، او نیز مثل همیشه با شما رفتار نمی‌کند، احساس می‌کنید چیزی بین شما فاصله انداخته است ولی نمی‌دانید چه می‌تواند باشد، به همه‌چیز شک دارید‌، حتی به احساسات خودتان و نمی‌دانید مشکل کجاست؟ شاید مشکل این است که همسرتان به هر دلیل موضوعی را از شما پنهان می‌کند یا مشکل چیز دیگری است؟ اگر می‌خواهید بدانید که آیا همسرتان چیزی را از شما پنهان می‌کند یا نه باید با نشانه‌های پنهان‌کاری مردها آشنا شوید. بیشتر مردها هنگام پنهان‌کاری به گونه‌ای ویژه رفتار می‌کنند که اگر شما بتوانید تشخیص دهید می‌توانید قبل از اینکه خیلی دیر شود رابطه‌تان را نجات دهید و دوباره تبدیل شوید به همان زوج عاشقی که قبلا بودید.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:راه های شناسایی پنهان کاری, تشخیص پنهان کاری ,

] [ 11:13 ] [ علی ]

[ ]

مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟

ناتوانی یا اختلال جنسی در زنان چند نوع است؟

اختلال جنسی در زنان به انواع زیر تقسیم می شود:
1- اختلال کمبود میل جنسی یا سردمزاجی زنان.
2- اختلال بیزاری یا تنفر جنسی. این اختلال شدیدتر از اختلال قبلی است.
3- اختلال در برانگیختگی جنسی. در این حالت فرد واجد میل جنسی است اما برانگیخته نمی شود.
4- هراس از آلت. این اختلال، اختلالی اضطرابی است که در آن فرد به شدت از آمیزش می ترسد، درحین آمیزش تمام عضلات شکم، ران، دست و پای او جمع می شود و به مرد اجازه آمیزش را نمی دهد.

ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:مشکلات جنسی زنان, کمبود میل جنسی, سردمزاجی زنان, یزاری یا تنفر جنسی, برانگیختگی جنسی ,

] [ 11:3 ] [ علی ]

[ ]

13 خطری که در کمین ازدواج است
13 خطری که در کمین ازدواج است

در اینجا به 13 باور غلطی اشاره می کنیم که هر کدام از انها می تواند منشا نارضایتی بعد از ازدواج باشند

13 خطری که در کمین ازدواج است

خیلی وقت ها دختران و پسران جوان تصورات و باورهای غلطی در مورد ازدواج دارند و بر اساس این اندیشه های اشتباه دست به انتخاب همسر می زنند، اما بعد از مدت کوتاهی احساس شکست یا نارضایتی از زندگی مشترک پیدا می کنند.

1- باید با کسی ازدواج کنم که از همه نظر کامل باشد: انسانها ترکیبی از ضعف ها و قوت ها هستند. تصور یک انسان کامل و ایده آل که هیچ مشکلی نداشته باشد بیشتر در خیالات جا می گیرد تا واقعیت. زمان ازدواج دقت کنید که نقاط ضعف و قوت همسر آینده تان را بشناسید و کسی را انتخاب کنید که نقاط قوتش ارزشمندتر از نقاط ضعفش باشد. توجه کنید، ارزشمندتر باشد نه این که صرفا بیشتر از نقاط ضعفش باشد.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:ازدواج،عشق,

] [ 10:58 ] [ علی ]

[ ]

بخش روانشناسی
این مکالمات در اکثر دعواهای زناشویی شنیده می شود ! آیا شما هم همینطور ؟!

به مکالمات ی روز خودتان و همسرتان دقت کنید ،حرف هایی که می زنید را در مقابل تان بگذارید و بی طرف به آن نگاه کنید.

دعواهای زناشویی

** تو فقط می نشینی و هیچ کاری نمی کنی. هیچ کمکی به اطرافیانت نمی کنی.  تو هیچ چیز را متوجه نمی شوی ، درست مثل پدرت!

 ** همیشه بچه ها را می ترسونی. تو مثل یک غول وحشی می مانی .

 ** وقتی اینطوری با من صحبت می کنی نمی توانم اینجا بایستم. تو برای من


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:روانشناسیٍ،عشق,

] [ 10:55 ] [ علی ]

[ ]

زندگی با همسر افسرده زیر یک سقف
زندگی با همسر افسرده زیر یک سقف

تصمیم دارم به احترام همه روزهای شاد و عاشقانه ای که با پروانه داشتم، اونو به زندگی واقعیش برگردونم.....

زندگی با همسر افسرده زیر یک سقف

ما زندگی خیلی شادی داشتیم. تقریبا در همه زمینه ها باهم تفاهم داشتیم. هر دو مان اون قدر با گذشت بودیم که اگر مشکلی هم پیش می اومد کار به جنجال و قهر های طولانی نمی رسید.

مثل خیلی از زندگی های دیگه در کنار روزهای شاد، روزهای غمگینی هم داشتیم که با کمک هم اونا رو حل و فصل می کردیم.

البته یادم رفت بگم که همسرم زن خیلی حساس و عاطفی هست. وابستگی زیادی به من و بچه ها و حتی سایر اعضای خانواده خودش داره. همیشه این اخلاقشو، نگرانیهاشو، دلسوزیهاش و .. را یک امتیاز خاص و خارق العاده می دونستم تا اینکه....


ادامه مطلب

[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:عشق,

] [ 10:52 ] [ علی ]

[ ]

در تربیت دخترتان اینگونه عمل کنید

در تربیت دخترتان اینگونه عمل کنید


 

ارتباطی دوستانه با فرزند دختر,روش‌های تربیتی دختران,تمایل پسران با دختران

 

برای داشتن ارتباطی دوستانه با فرزند دختر، سعی کنید حتی وقتی از اشتباهاتش با شما حرف می زند مانند یک دوست که به اشتباهات دوستش گوش می دهد رفتار کنید. گاهی بخندید ،گاهی به شوخی مسخره کنید و ...


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:دختر,

] [ 21:37 ] [ علی ]

[ ]

وقتی کودک روی اعصاب است چه واکنشی باید نشان داد؟

وقتی کودک روی اعصاب است چه واکنشی باید نشان داد؟


 

راه رفتن کودک روی اعصاب

 

مادری تعریف می کرد: «اِلا، دختربچه سه ساله ام یک شب که به رختخواب رفت، به من زل زد و از ته دل اعلام کرد: "من یه مامان جدید میخوام."هنوز چهار سال نشده است که به حرفه مادری اشتغال دارم و اکنون از این حرفه کنار گذاشته شده ام. بدتر از همه، الا دائماً و هر وقت که در فروشگاه برایش چیزی نمی خرم، این جمله اش را تکرار می کند. بعضی روزها نمی توانستم جوابش را ندهم و نگویم: «خوب من هم بچه جدیدی می خواهم!»


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:کودک,

] [ 21:28 ] [ علی ]

[ ]

ایده های اشتباه در ازدواج
 
ایده های اشتباه در ازدواج
در زندگی که ما انسانها میکنیم شاید تصوراتی اشتباه از زندگی مشترک داشته باشیم و یا دلایلی اشتباه برای زندگی مشترک خود بیاوریم.
در اینجا به بررسی اینگونه موارد میپردازیم
  1- ازدواج به دلیل دوری از خانواده و پدر و مادر:
وقتی وضعیت در خانه‌ی پدری، شوم و اندوه‌ بار باشد، ازدواج یک راه گریز محسوب می‌شود.

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:ازدواج,

] [ 21:22 ] [ علی ]

[ ]

چگونه آهسته آهسته عاشق شویم؟
 
 
چگونه آهسته آهسته عاشق شویم؟ شاید بتوانیم از عشق به عنوان قدیمی‌ترین مفهوم بشری یاد كنیم و حتی ممكن است گاهی در حیوانات نیز رفتارهایی ببینیم كه بشود آنها را عشق تلقی كرد. عشق از آن واژه‌هایی است كه ابهامات زیادی دارد و تعاریف بسیاری از آن كرده‌اند. یكی از مباحثی كه با عشق مطرح می‌شود، بحث دوست داشتن است و برخی این دو را یكی می‌دانند، ولی به نظر می‌رسد كه عشق چیزی فراتر و بیشتر از دوست داشتن باشد، چرا كه ما خیلی‌ها را دوست داریم اما عاشق آنها نیستیم و خیلی‌ها هم هستند كه نسبت به آنها كشش داریم ولی لزوما آنها را دوست نداریم و وقتی نیستند برای ما مهم نیست. به همین دلایل می‌توانیم بگوییم بین دوست داشتن و عشق تفاوت وجود دارد. اصغر فروع‌الدین‌عدل، دكترای روان‌شناسی و خانواده‌درمانگر در این باره می‌گوید: عشق؛ احساس‌ یا هیجان مثبتی است كه اگر انسان تجربه‌اش كرده باشد، آن را دوست دارد. انسان‌ها هم از عاشق شدن و هم از معشوق بودن لذت می‌برند، چرا كه هیجان عشق خوشایند است. برخی عشق را یك پدیده ناسالم می‌دانند و فكر می‌كنند این مقوله فرا رفتن یا خارج شدن از هنجارهاست، اما باید گفت كه هم عشق سالم وجود دارد و هم عشق ناسالم. انسان‌ها دوست ندارند تنها باشند و این حس انسان را از تنهایی می‌رهاند، چرا كه تنهایی احساس ناامنی به ما می‌دهد، ولی با كسی بودن و حتی فكر با كسی بودن به ما آرامش می‌دهد. نیاز به صمیمیت و ارضای نیاز‌های عاطفی ما را به سمت ارتباط با افراد می‌كشاند. عدل می‌افزاید: بخش روانی انسان از تفكر و هیجان و رفتار تشكیل شده است و در عشق این سه با هم به شكل پیچیده‌ای تركیب شده‌اند و كار می‌كنند. هم جنبه‌های شناختی و فكری و هم جنبه‌های هیجانی و هم ابعاد رفتاری عشق بشدت این سه حوزه را درگیر می‌كند و زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:عشق,

] [ 21:19 ] [ علی ]

[ ]

با زبان بدن افراد خود‌شیفته آشنا شوید!

با زبان بدن افراد خود‌شیفته آشنا شوید!

تا به حال طاووس را دیده‌اید؛ نوع ایستادن، راه رفتن، نگاه کردن يا خودنمایی‌هایش در قلمرو حیوانات. طاووس دائما  در پی بزرگنمایی توانایی‌ها و موفقیت‌هایش است و از هیچ فرصتی  برای جلب توجه سایرین به استعدادهایش دریغ نمی‌کند. این روزها کم نیستند افراد مغرور و خود شیفته‌ای شبیه طاووس‌ها که روابط ديگران با خودشان را سخت می‌کنند. ارتباط برقرار کردن با این نوع افراد سخت است، افراد ناخواسته سعی مي‌کنند تا از این نوع افراد دوری کنند. تحمل افراد خودشیفته سخت است؛ «من این اخلاق را دارم »، «ما خانوادگی اینطوریم»، «من هر طور دوست داشته باشم رفتار می‌کنم» و هزاران جمله دیگری که با من شروع می‌شوند و همگی رنگ و بویی از خودخواهی و خودپسندی دارند. آیا ما هم از نظر دیگران خودشیفته هستیم؟ افراد مغرور را چگونه تشخیص دهیم و با آنها چگونه رفتار کنیم؟ این سؤالات را با مشورت از دکتر علی دربانی کارشناس ارشد مشاوره خانواده پاسخ می‌دهیم.

 

افراد خود‌شیفته,افراد مغرور و خود شیفته‌,خودشیفتگی


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:شخصیت,

] [ 21:9 ] [ علی ]

[ ]

مهمی که جدی گرفته نمی‌شود

 

 

مشاوره قبل از ازدواج,جوانان خواهان ازدواج

 

رشد شاخه ای از مشاوره با عنوان «مشاوره خانواده» و اهتمام دانشگاه‌های بزرگ به تربیت مشاورانی که بتوانند معضلات خانواده‌ها را پیگیری کرده و به درمان و پیشگیری بپردازند، از مهم ترین تحولاتی است که در دو دهه اخیر دستاوردهای مثبتی در زمینه دوام و قوام زندگی زنان و مردان دارد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:,

] [ 20:58 ] [ علی ]

[ ]

راه هایی برای بهبود رابطه پدران و پسران

راه هایی برای بهبود رابطه پدران و پسران

 

رابطه پدران و پسران,نقش‌های مردان در زندگی

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:مشاوره خانواده,

] [ 20:54 ] [ علی ]

[ ]

5 راه برای غلبه بر ترس و رسیدن به موفقیت

غلبه بر ترس,رسیدن به موفقیت5 راه برای غلبه بر ترس و رسیدن به موفقیت


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:مشاوره خانواده,

] [ 20:49 ] [ علی ]

[ ]

5 راه برای غلبه بر ترس و رسیدن به موفقیت

غلبه بر ترس,رسیدن به موفقیت5 راه برای غلبه بر ترس و رسیدن به موفقیت


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:مشاوره خانواده,

] [ 20:49 ] [ علی ]

[ ]

چگونه زنان هم شاغل باشند و هم زندگی کنند؟

چگونه زنان هم شاغل باشند و هم زندگی کنند؟

 

زنان شاغل,کار حرفه ای زنان,خصوصیات روحی و روانی زنان

 

چگونه زنان هم شاغل باشند و هم زندگی کنند؟

در اینجا چند نکته مهم برای راهنمایی زنان شاغل ارائه می شود. توجه به این نکات و تعمق و عمل کردن به آنها می تواند برگ برنده ای برای زنان شاغل در محیط های کاری بسیار رقابتی امروز باشد


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:زن،ازدواج,

] [ 20:41 ] [ علی ]

[ ]

مردان وفادار چه ویژگی‌هایی دارند؟

مردان وفادار, انتخاب همسر,قبل از ازدواجمردان وفادار چه ویژگی‌هایی دارند؟

همان‌طور كه می‌دانید یكی از دلایل اینكه وفاداری سخت می‌شود كم شدن علاقه و عشق بین همسران است. حال برای اینكه وفاداری در زندگی مشترك را بیشتر كنیم به توصیه‌های زیر توجه کنید:


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:,

] [ 20:31 ] [ علی ]

[ ]

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

فضولی، کنجکاوی یا هر اسمی که رویش بگذارید، از آن حس هایی است که همه تجربه می کنند، بعضی بیشتر، بعضی کمتر! از آنجا که معمولا یاد می گیریم فضولی کار خوبی نست، خیلی با این حس خودمان مبارزه می کنیم، برای مثال توی دلمان به خودمان می گوییم: «آخه به تو چه؟» ولی فضولی همیشه هم بد نیست. بعضی وقت ها اصلا باید فضولی کرد. اگر مثل خیلی ها دائم با حس فضولی خودتان درگیرید. نزدیک ظهر بود که بالاخره رسیدم به دفتر. از بس عجله کرده بودم فرصت نکرده بودم لباس مرتبی انتخاب کنم و به قیافه ام هم برسم. داشتم برگه های روی میز را ورق می زدم که باز سر و کله خانم فضول دفتر پیدا شد؛ «دیر رسیدی خانوم، کجا بودی؟» با لبخند زورکی جواب دادم: «کار اداری داشتم.» پرسید: «چرا اینقدر آشفته ای؟ نکنه خواب موندی؟ ندیدم بیای بری آشپزخونه، باز بی ناهار موندی؟» همکارم را دیدم که از پشت میزش می خواست به من بفهماند که جوابش را ندهم.

فضولی,حس فضولی,فضولی یا کنجکاوی


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:شخصيت,

] [ 20:25 ] [ علی ]

[ ]

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

فضولی، کنجکاوی یا هر اسمی که رویش بگذارید، از آن حس هایی است که همه تجربه می کنند، بعضی بیشتر، بعضی کمتر! از آنجا که معمولا یاد می گیریم فضولی کار خوبی نست، خیلی با این حس خودمان مبارزه می کنیم، برای مثال توی دلمان به خودمان می گوییم: «آخه به تو چه؟» ولی فضولی همیشه هم بد نیست. بعضی وقت ها اصلا باید فضولی کرد. اگر مثل خیلی ها دائم با حس فضولی خودتان درگیرید. نزدیک ظهر بود که بالاخره رسیدم به دفتر. از بس عجله کرده بودم فرصت نکرده بودم لباس مرتبی انتخاب کنم و به قیافه ام هم برسم. داشتم برگه های روی میز را ورق می زدم که باز سر و کله خانم فضول دفتر پیدا شد؛ «دیر رسیدی خانوم، کجا بودی؟» با لبخند زورکی جواب دادم: «کار اداری داشتم.» پرسید: «چرا اینقدر آشفته ای؟ نکنه خواب موندی؟ ندیدم بیای بری آشپزخونه، باز بی ناهار موندی؟» همکارم را دیدم که از پشت میزش می خواست به من بفهماند که جوابش را ندهم.

فضولی,حس فضولی,فضولی یا کنجکاوی


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:شخصيت,

] [ 20:25 ] [ علی ]

[ ]

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

فضولی، کنجکاوی یا هر اسمی که رویش بگذارید، از آن حس هایی است که همه تجربه می کنند، بعضی بیشتر، بعضی کمتر! از آنجا که معمولا یاد می گیریم فضولی کار خوبی نست، خیلی با این حس خودمان مبارزه می کنیم، برای مثال توی دلمان به خودمان می گوییم: «آخه به تو چه؟» ولی فضولی همیشه هم بد نیست. بعضی وقت ها اصلا باید فضولی کرد. اگر مثل خیلی ها دائم با حس فضولی خودتان درگیرید. نزدیک ظهر بود که بالاخره رسیدم به دفتر. از بس عجله کرده بودم فرصت نکرده بودم لباس مرتبی انتخاب کنم و به قیافه ام هم برسم. داشتم برگه های روی میز را ورق می زدم که باز سر و کله خانم فضول دفتر پیدا شد؛ «دیر رسیدی خانوم، کجا بودی؟» با لبخند زورکی جواب دادم: «کار اداری داشتم.» پرسید: «چرا اینقدر آشفته ای؟ نکنه خواب موندی؟ ندیدم بیای بری آشپزخونه، باز بی ناهار موندی؟» همکارم را دیدم که از پشت میزش می خواست به من بفهماند که جوابش را ندهم.

فضولی,حس فضولی,فضولی یا کنجکاوی


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:شخصيت,

] [ 20:25 ] [ علی ]

[ ]

مردها نمی‌شنوند؟

[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:,

] [ 15:14 ] [ علی ]

[ ]

ازدواج و خانواده : قرص‌هاي ضدبارداري


روش‌هاي تنظيم خانواده داراي فوايد و خطراتي است. بعضي آثار جانبي، نسبتأ شايع و بي‌اهميت بوده و برخي نادر اما بسيار جدي مي‌باشند. يكي از روش‌هاي متداول، استفاده از قرص‌هاي ضدبارداري است. بعضي از خانم‌ها در نتيجه مصرف اين قرص‌ها دچار عوارض جانبي خفيف مي‌شوند.

اين علائم تهديدي براي سلامت به شمار نمي‌رود و معمولا با مصرف مداوم يا تغيير نوع قرص تخفيف مي‌يابد. عوارض ناشي از استروژن قرص‌ها: تهوع، حساسيت سينه‌ها، احتباس مايع، افسردگي، خواب‌آلودگي و تغييرات خلقي.عوارض ناشي از پروژسترون قرص‌ها: افزايش وزن، آكنه و عصبي شدن.
 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:ازدواج و خانواده,مجموعه مقالات درباره ازدواج ,خانواده ,همسرداری و,,,,

] [ 9:32 ] [ علی ]

[ ]

ازدواج و خانواده(مجموعه مقالات درباره ازدواج ،خانواده ،همسرداری و...)


در ابتدا نگاهی می اندازیم به جفت گیری حیوانات:

به طور کلی حیوانات نر قوی تر در یک گروه با بیش از یک ماده جفتگیری نموده تا نسل ایجاد شده از این جفتگیری از نظر محتویات ژنتیکی قدرتمند تر و صاحب صفات برتر باشد.

نر قوی تر پس از نزاع با دیگر نر های گروه و از پای در آوردن آنها اقدام به جفتگیری با حیوانات ماده می نماید.

هدف نزاع پیش از جفتگیری اینست که مسلما حیوان نر پیروز که در مقایسه با نرهای بازنده صفات ژنتیکی برتری داشته قادر به انتقال این صفات به نسل آینده از طریق جفتگیری با ماده ها گردد .
 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:ازدواج و خانواده,مجموعه مقالات درباره ازدواج ,خانواده ,همسرداری و,,,,

] [ 9:19 ] [ علی ]

[ ]

پيشنهاد دوست پسر و سردرگميهاي دختر- روش شناخت براي ازدواج

خواندن  اين مقاله براي گروه هاي سني 16   سال به بالا توصيه مي شود.

تا به حال چندين مقاله درباره روابط دختر و پسر ( روابط دوستي بين دو جنس مخالف) ارائه شده ، اما متاسفانه به علت حجم بالاي ايميلهاي دريافتي از سوي دختران و پسراني كه در اينگونه دچار مشكل شده اند لازم دانستم تا مقاله اي جديد در اين مورد آماده و در سايت درج كنم.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,

] [ 18:41 ] [ علی ]

[ ]

ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علي (ع)

[ چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:ازدواج,عشق,خانواده,,ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علي (ع),

] [ 13:48 ] [ علی ]

[ ]

دانلود فیلم SnowTown 2011

- ازدواج موقت و مساله حرمسرا

یكى از سوژه‏هایى كه مغرب زمین علیه مشرق زمین در دست دارد و به رخ او مى‏كشد و برایش فیلمها و نمایشنامه‏ها تهیه كرده و مى‏كند،مساله تشكیل حرمسراست كه متاسفانه در تاریخ مشرق زمین نمونه‏هاى زیادى مى‏توان از آن یافت.MV5BMTM1NTE3MjkxM15BMl5BanBnXkFtZTcwMjE1Nzg4NA@@. V1  دانلود فیلم SnowTown 2011 کیفیت Bluray 720p


ادامه مطلب

[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:فيلم, دانلود فيلم SnowTown, دانلود فيلم SnowTown لينک مستقيم, دانلود فيلم SnowTown کيفيت عالي, دانلود فيلم با لينک مستقيم, دانلود فيلم جديد, دانلود فيلم خارجي, دانلود مستقيم فيلم, دانلودفيلم, زيرنويس فارسي فيلم SnowTown, سايت دانلود فيلم, سريال, عکس هاي فيلم SnowTown, فيلم SnowTown, نقد و بررسي فيلم SnowTown,

] [ 12:44 ] [ علی ]

[ ]

دانلود آهنگ علی لهراسبی

دانلود مستند وقوع زلزله ی مرگبار و سونامی کشور ژاپن

آشفتگى غرايز و ميلها



مسائل را يكجانبه ديدن و از جوانب ديگر غفلت كردن گاهى زيانهاى‏جبران ناپذيرى به دنبال خود مى‏آورد.كاوشها و كشفيات روانى در يك قرن اخيرثابت كرد كه سركوبى غرايز و تمايلات و بالاخص غريزه جنسى مضرات وناراحتيهاى فراوانى به بار مى‏آورد،معلوم شد اصلى كه مورد قبول شايد


ادامه مطلب

[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:آهنگ فارسی, آهنگ مجاز, آهنگ های بهار 90, آهنگ های جدید بهار 90, آهنگ های جدید نوروزی, آهنگ های قدیمی علی لهراسبی, آهنگ های قدیمی علی لهراسبی برای دانلود, آهنگ های مجاز علی لهراسبی,ازدواج,عشق,خانواده,زناشویی,بهداشت,

] [ 12:35 ] [ علی ]

[ ]

|دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام بنی آدم .عشق و عفت

|دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام بنی آدم با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام بنی آدم

 

عشق و عفت



ويل دورانت مى‏گويد:



«در سرتاسر زندگى انسان،به اجماع همه،عشق از هر چيز جالب توجه‏تر است وتعجب اينجاست كه فقط عده كمى درباره ريشه و گسترش آن بحث كرده‏اند.در هرزبانى دريايى از كتب و مقالات،تقريبا از قلم هر نويسنده‏اى درباره عشق پيدا شده‏است


ادامه مطلب

[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:مجید اخشابی, دانلود آهنگ مجید اخشابی, دانلود آهنگ مجید اخشابی با نام بنی آدم, دانلود آهنگ مجید اخشابی بنی آدم, دانلود بنی آدم مجید اخشابی, دانلود جدیدترین آلبوم مجید اخشابی, دانلود جدیدترین آهنگ مجید اخشابی,ازدواج,عشق,خانواده,زناشویی,بهداشت,,

] [ 12:31 ] [ علی ]

[ ]

دانلود فیلم مستند هابل سه بعدی .ازدواج ( نكاح )

[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:ازدواج,عشق,خانواده,زناشویی,بهداشت,دانلود مستند,

] [ 11:49 ] [ علی ]

[ ]

دانلود مستند پشت صحنه گوگل.8 تیپ مردی که خانم ها از آن پرهیز می کنند

[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:فيلم مستند اموزشي, دانلود فیلم خارجی Google Behind The Scenes, دانلود فیلم خارجی دانلود مستند, دانلود فیلم دانلود مستند, دانلود فیلم های خارجی, دانلود فیلمGoogle Behind The Scenes دانلود فیلم مستند دانلود مستند, دانلود مستند, فيلم جديد, فيلم جديد براي دانلود,(ازدواج,عشق,خانواده,زناشویی,بهداشت,و,,,), فيلم مستند, مستند خارجی, پشت صحنه گوگل, گوگل, پشت صحنه, اموزش تصويريفيلم,

] [ 11:40 ] [ علی ]

[ ]

وقتی که قاعدگی دردناک می‌شود

وقتی که قاعدگی دردناک می‌شود

 

دردهای شدید، تکراری و گاهی اوقات ناتوان کننده از جمله اختلالات قاعدگی هستند که بیشتر در بین زنان جوان مشاهده می‌شوند. علت اصلی دردهای قاعدگی چیست؟

معاینات و درمان های این عارضه چیست؟

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:ازدواج ,عشق, رابطه ,

] [ 15:38 ] [ علی ]

[ ]

واريكوسل ،يك بيماري مردان

زدواج (عشق. رابطههمان‌طور كه خانم‌ها لازم است به صورت دوره‌اي و مرتب تحت معاينات متخصص زنان براي مطمئن شدن از سلامت سيستم تناسلي‌شان قرار بگيرند، آقايان هم لازم است با مشاهده كوچك‌ترين مورد غير عادي به متخصص اورولوژي مراجعه كنند، اين در حالي است كه شرم و حياي بسياري از آقايان در مراجعه به متخصصان بيماري‌هاي تناسلي، باعث بروز مشكلات جبران‌ناپذيري همچون عقيمي مي‌


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:واريكوسل ,يك بيماري مردان,زدواج,عشق, رابطه,

] [ 15:28 ] [ علی ]

[ ]

اختلاف سنی بالا زوجین و مشکل روابط جنسی

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:ازدواج ,عشق, رابطه,

] [ 15:27 ] [ علی ]

[ ]

در خصوص انزال زودرس در مردان

نزال زود رس به چه معناست ؟

 

از نظر علم روانشناسي : انزالي كه بر خلاف ميل شخص و بدون كنترل او انجام ميگرد را انزال زود رس گويند كه بر طبق آن فرد از زمان انزال و كيفيت رابطه ناراضي است و اين نارضايتي ميتواند يك طرفه يا دو طرفه باشد ، به طوريكه حتي اگر شريك جنسي فرد از زمان انزال ناراضي باشد ، انزال را زود رس گويند . ( مثلا اگر مرد در ۸ دقيقه ارضاء ميشود و زن در ۱۰ دقيقه ، انزال را زود رس گويند اما اگر مرد در ۲۰ دقيقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقيقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نميدانند )


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:انزال زودرس ,در مردان,ازدواج,عشق, رابطه,

] [ 15:18 ] [ علی ]

[ ]

دست خواستگار دروغگو را رو کنید

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:ازدواج ,عشق, رابطه,

] [ 15:14 ] [ علی ]

[ ]